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2009年 05月 25日
Dear, members of ELMO J4 Wed
ーーーーWhose Brainy Idea Was this ? ---- About Neuromarketing Neuromarketing is a new field of marketing that studies consumers' sensorimotor, cognitive, and affective response to marketing stimuli. Researchers use technologies such as functional magnetic resonance imaging (fMRI) to measure changes in activity in parts of the brain, electroencephalography (EEG) to measure activity in specific regional spectra of the brain response, and/or sensors to measure changes in one's physiological state (heart rate, respiratory rate, galvanic skin response) to learn why consumers make the decisions they do, and what part of the brain is telling them to do it. Marketing analysts will use neuromarketing to better measure a consumer's preference, as the verbal response given to the question, "Do you like this product?" may not always be the true answer due to cognitive bias. This knowledge will help marketers create products and services designed more effectively and marketing campaigns focused more on the brain's response. Neuromarketing will tell the marketer what the consumer reacts to, whether it was the color of the packaging, the sound the box makes when shaken, or the idea that they will have something their co-consumers do not. ★こんにちは。 Sano 突然ですが、スペイン料理を食べに行きませんか? 講師のアーメットさんの母国語はスペイン語です。 浜松にはスペイン語を話せる場所があまり無いようです。 最近できたスペイン料理の居酒屋さんは、 マスターが日本人ですが、とても流暢なスペイン語を話されます。 お店を手伝う奥様はペルーの方で、厨房の中はスペイン語での会話です。 (ちなみにアルバイトの女性は日本語ができません) スペイン語を話しに行きながらスペイン料理を食べに行こうと アーメットさんからの提案です。 スペイン語に興味のある方、単純にスペイン料理を食べながら英会話を楽しみたい方 よろしかったら一緒に行きましょう。 日時:5月30日(土曜日) 19:00スタート 場所:スペインバール カフェバーサパタ 浜松市中区尾張町127-13 場所がわからない方は、セサミに18:30集合してください 現地まで一緒に行きましょう。 地図URL: http://kokomail.mapfan.com/receivew.cgi?MAP=E137.43.59.2N34.42.30.4&ZM=11&CI=R 尚、予約の関係上、参加の連絡は、5月28日(木曜)までにお願いいたします。 皆様のご参加をお待ちしております☆ *S Naoko*
by elmomle
| 2009-05-25 20:38
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